تم کو معلوم ہے؟

 تم کو معلوم ہے؟
 
میری راتیں تیری یادوں سے سجی رہتی ہیں
میری سانسیں تیری خوشبو میں بسی رہتی ہیں
میری آنکھوں میں تیرا سپنا سجا رہتا ہے
ہاں میرے دل میں تیرا عکس بسا رہتا ہے
 
 
اس طرح میرے دل کے بہت پاس ہو تم
جس طرح پاس ہی شہ رگ کے خدا رہتا ہے
تم کو معلوم بھی شاید یہ کبھی ہو کہ نہ ہو
 
میرے آنگن میںلگے پھول گواہی دیں گے
میں نے عرصے سے کسی پھول کو دیکھا بھی نہیں
تجھ کو سوچا ہے تو پھر تجھ کو ہی سوچا ہے فقط
تیرے سوا کسی اور کو سوچا بھی نہیں
تم کو معلو م بھی شاید یہ کبھی ہو کہ نہ ہو
 
 
 
                      امجد اسلام امجد        
This entry was posted in شاعرى. Bookmark the permalink.

One Response to تم کو معلوم ہے؟

  1. Leanne says:

    Thanks for dropping by my space and leaving such a wonderful comment! Wish I could read arabic . Do come past again Inshallah

Leave a Reply

