فرار

فرار

اپنے ماضی کے تصور سے ہراساں ہوں میں
اپنے گزرے ہوئے ایام سے نفرت ہے مجھے
اپنی بے کار تمناؤں پہ شرمندہ ہوں
اپنی بے سود امیدوں پہ ندامت ہے مجھے

میرے ماضی کو اندھیروں میں دبا رہنے دو
مرا ماضی مری ذلت کے سوا کچھ بھی نہیں
میری امیدوں کا حاصل مری کاوش کاصلہ
ایک بے نام اذیّت کے سوا کچھ بھی نہیں

کتنی بے کار امیدوں کا سہارا لے کر
میں نے ایوان سجائے تھے کسی کی خاطر
کتنی بے ربط تمناؤں کے مبہم سائے
اپنے خوابوں میں بسائے تھے کسی کی خاطر

مجھ سے اب میری محبت کے فسانے نہ کہو
مجھ کو کہنے دو کہ میں نے انہیں چاہا ہی نہیں
اور وہ مست نگاہیں جو مجھے بھول گئیں
میں نے ان مست نگاہوں کو سراہا ہی نہیں

مجھ کو کہنے دو کہ میں آج بھی جی سکتاہوں
عشق ناکام سہی، زندگی ناکام نہیں
ان کو اپنانے کی خواہش انہیں پانے کی طلب
شوقِ بے کار سہی، سعئ غم انجام نہیں

وہی گیسو، وہی نظریں ، وہی عارض، وہی جسم
میں جو چاہوں تو مجھے اور بھی مل سکتے ہیں
وہ کنول جن کو کبھی ان کے لیے کھلنا تھا
ان کی نظروں سے بہت دور بھی کھل سکتے ہیں

 
 
ساحر لدھیانوی                                                          
This entry was posted in شاعرى. Bookmark the permalink.

3 Responses to فرار

  1. Tarique says:

    Wah wah bohat achi post he
    As always🙂
    bohat dino k bad aai hun tumhare blog men to ye post parh ker laga k abhi bhi tum acha post ker rahe hoo🙂
    keep it up ^

  2. رنگِ حیات says:

    Walaikum Asalam
     
    Shukriya ki koi baat nahin janab. Visiting your space deifnitely worths it.  Jitne naam aap ne links k saath bataye the, un ka sab se pehle to Shukriya. Taqreeban sab hi perhi howi thin sirf is wali nazm k aailawa (I hope it\’s a nazm, coz I still have problem with differentiating \’em due to lack of ma knowledge).   I don\’t usually do it but would U mind IF in future I post this nazm on my space???  Just to have a copy for myself cause literally I LOVE It!
     
     
     

  3. رنگِ حیات says:

    So, What I did is linked Teri Awaz & Farar in my \’мαттєяѕ σf нєαят\’ list even though I loved & wanted to post Farar on my space.
    but it\’s alright, Thanks anyways 🙂

Leave a Reply

