عقل و دل

 عقل و دل

 

عقل نے ایک دن یہ دل سے کہا
بھولے بھٹکے کی رہنما ہوں میں
ہوں زمیں پر،گزر فلک پہ مرا
دیکھ تو کس قدر رَسا ہوں میں


کام دنیا میں رہبری ہے مرا
مثلِ خضرِ خجستہ پا ہوں میں
ہوں مفسًرِ کتاں ہستی کی
مظہر شانِ کبریا ہوں میں


بوند اک خون کی ہے تو لیکن
غیرتِ لعلِ بے بہا ہوں میں
دل نے سن کر کہا یہ سب سچ ہے
پر مجھے بھی تو دیکھ، کیا ہوں میں


رازِ ہستی کو تو سمجھتی ہے
اور آنکھوں سے دیکھتا ہوں میں
ہے تجھے واسطہ مظاہر سے
اور باطن سے آشنا ہوں میں


علم تجھ سے، تو معرفت مجھ سے
تو خدا جو، خدا نما ہوں میں
علم کی انتہا ہے بے تابی ہے
اس مرض کی مگر دوا ہوں میں


شمع تو محفل صداقت کی،
حسن کی بزم کا دیا ہوں میں
تو زماں و مکاں سے رشتہ بپا
طائرِ سدرہ آشنا ہوں میں


کس بلندی پہ ہے مقام مرا
عرش ربًِ جلیل کا ہوں میں
This entry was posted in شاعرى. Bookmark the permalink.

16 Responses to عقل و دل

  1. Unknown says:

    Asalam o Alaikum
    کس بلندی پہ ہے مقام مرا عرش ربًِ جلیل کا ہوں میں
    acha laga.
    BOHAT BOHAT SHUKRIYA AAP K COMMENTS KA AUR SAQI NAMA KA. MIEN AAP KI BOHAT MASHKOOR HOON. ENGLISH TRANSLATION POST KER K TO GOYA AAP NE EHSAN KIA HAI. MERE KHYAAL SE SHUKRIYA LAFZ CHOTA HAI. PHIR BHI …
    mujhe issi ki talash thi. aur aap ne meri mushkil asan ker di hai. mien aap ki mamnoon rahon gi
    Alllah aap ko ajar de.
    Apna khayl rakhiye ga
    Zephyr

  2. Unknown says:

    Iqbal sach mien aik bare aur azeem shair hain. (qaumi to khiar mien manti)

  3. Tarique says:

    Simply beautiful.🙂

  4. Tarique says:

    تمھارے اُلٹے سیدھے سوچوں کا جواب
     

    یہ میری انا کی شکست ہے نہ دوا کرو نہ دعا کرو
    جو کرو تو اتنا کرم کرو مجھے میرے حال پہ چھوڑ دو

  5. Tarique says:

    i forgot!
     

    gorgeous, the words defy beauty:)lovely post hun

  6. Tarique says:

    یہ عقل و دل ہیں شرر شعلہء محبت کے وہ خاروخس کیلئے ہے، یہ نیستاں کیلئے

  7. Tarique says:

    BTW " میرے آئندہ آنے والے پوسٹ کی ایک جھلک" wala idea acha hay.
    To kab publish kar rahay hoo "ساقي نامہ "🙂

  8. Tarique says:

    Grate work tarique .Welldone He Live In Our Hearts Forever.Lov U Nusrat Fateh Ali Khan. I Hav 108 Albums Of Nusrat Fateh Ali Khan But I,m Still Searching For More Albums. If Anyone Of U Have A Complete Qawwli Soo Please Contact Me. Complete Qawwlis Like I Hav … Halka Halka Saroor ………. 68 Minutes Ni Mian Jana Jogi De Naal… 45 Minutes Tum Aik Ghorak Dhanda 37 Minutes Sanson Ki Mala 31 Minutes.
     

    Tumhain Dillagi Bhool Jani
    Aaa…
    Tumhein Dillagi Bhool Jani Paray GiMohabbat Ki Raahon Mein Aa Kar To DaikhoTarapnay Pay Mairay Na Phir Tum Haso GayKabhi Dil Kisi Say Laga Ker To Daikho
    Hoonton K Paas Aaye Hasi Kia Majaal HaiDil Ka Moamla Hai Koi Dillagi NahiZakhm Pay Zakhm Pay Kha K Ji Apnay Laho K Ghoont PeAah Na Ker Laboon Ko See Ishq Hai Dillagi Nahi
    Dil Laga Ker Pata Chalay Ga TumheinAashqi Dillagi Nahi HotiKuch Khail Nahi Hai Ishq Ki LaagPani Na Samajh Yeah Aag Hai Aag
    Khoon Rula\’ay Gi Yeah Lagi Dil KiKhail Samjho Na Dillagi Dil KiYeah Ishq Nahi Aasan Bus Itna Samajh Li JayIk Aag Ka Darya Hai Aur Doob K Jana Hai
    Tumhein Dillagi Bhool Jani Paray GiMohabbat Ki Raahon Mein Aa Kar To DaikhoTarapnay P Mairay Na Phir Tum Haso GayKabhi Dil Kisi Say Laga Ker To Daikho
    Wafaoon Ki Hum Say Tawwaqu Nahi HaiMagar Aik Baar Aazma Ker To DaikhoZamanay Ko Apna Bana Ker To DaikhaHamein Bhi Tum Apna Bana Ker To Daikho
    //Khuda K Liyeah Chor Do Ub Yeah Pardah//Rukh Say Naqaab Utha Ke//Bari Dair Ho Gaye Maahol Ko Tilawat-E-Quran Kiyeah Hoay//Khuda K Liyeah Chor Do Ub Yeah Pardah
    //Khuda K Liyeah Chor Do Ub Yeah PardahHum Na Samjahy Teri Nazroon Ka Taqaza Kia HaiKabhi Pardah Kabhi Jalwa Yeah Tamasha Kia Hai//Khuda K Liyeah Chor Do Ub Yeah Pardah
    //Khuda K Liyeah Chor Do Ub Yeah Pardah//Jane E Jaan Hum Say Yeah Uljhan Nahi Dekhi Jati//Khuda K Liyeah Chor Do Ub Yeah Pardah//Khuda K Liyeah Chor Do Ub Yeah Pardah
    Khuda K Liyeah Chor Do Ub Yeah PardahKe Hein Aaj Hum Tum Nahi Ghair KoyiShab-E-Wasl Bhi Hai Hijaab Is Qadar KiyoonZara Rukh Say Aanchal Utha Ker To Daikho
    Jafa\’ein Bohot Kiii Bohot Zulm Dha\’ayKabhi Ik Nigah-E-Karam Is Taraf BhiHamesha Ho\’ay Daikh Ker Mujh Ko BarhamKisi Din Zara Muskura Ker To Daikho
    Jo Ulfat Mein Har Ik Sitam Hai GawaraYeah Sub Kuch Hai Paas E Wafa Tum Say WarnaSata\’tay Ho Din Raat Jiss Tarah Mujh KoKisi Ghair Ko Yoon Sata Ker To Daikho
    Agar Chay Kisi Baat Per Woh Khafa HeinTo Acha Yeah He Hai Tum Apni Si Ker LoWoh Manay Na Manay Yeah Marzi Hai Un KiMagar Un Ko Purnam Mana Ker To Daikho
    Tumhein Dillagi Bhool Jani Paray GiMohabbat Ki Raahon Mein Aa Kar To Daikho
     
    There R Still Much Albums but I,ll Be Write Tht On Some Other Day

  9. Tarique says:

    Loved this poem!

  10. Unknown says:

    Thank ya for the link of Gulzar\’s website. i have editt it. thx

  11. Tarique says:

    Salam Tarique kamal,
    This is an awesome works, Really its great, I mean when I seeing your site from starting till end, I can’t explain how much I impress, because your site is to much appreciateable and I must appreciates your works and efforts. Good bless you.

  12. Tarique says:

    your works is remarkable, matlab bohat acha hay

  13. Tarique says:

    just love it and getting better  ever day

  14. Tarique says:

    its awesome!… looking forward to more updates🙂

  15. Mary says:

    Hello
    Awesome. Thank you.
    Mares

  16. رنگِ حیات says:

    Asalam Alaikum
     
    Hmmm…Nice Post !
     
    U took me 4 years back where one of my teacher wrote the following line when I was moving out of Pakistan.
     
    "Hamesha Demagh se Faisla kerna….Dil k faislay na paidaar hotay hain"
     
    I truly feel that she\’s Right !  atleast 99.9% of the time🙂
     
    khair…Nice post again.
     
    apna khayal rakhiyay ga
    hope to c u around spaces
    khuda hafiz
     
     

Leave a Reply

