مجھے تيري نعمتوں کي خواہش نہيں

مجھے تيري نعمتوں کي خواہش نہيں
 
بے تعلق ہوں دين و دنيا سے
حب ِ ثروت، نہ فکر ِ جنت ہے
نہ مجھے شوق ِ صبح ِ آسائش
نہ مجھے ذوق ِ شام ِ عشرت ہے
نہ تو حور و قصور پر مائل
نہ تو ساقي و مے سے رغبت ہے
نہ تقاضائے منصب و جاگير
نہ تمنائے شان و شوکت ہے
کيا کروں گا ميں نعمتيں لے کر
ميري ہر سانس ايک نعمت ہے
تجھ پہ روشن ہے، اے مرے مولا!
کہ مرے دل ميں سوز ِ وحدت ہے
"تيرے انعام" کي نہيں خواہش
بلکہ مجھ کو "تري" ضرورت ہے
جوش مليح آبادي
This entry was posted in شاعرى. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

